30 Ocak 2015 Cuma

Pratik dikiş çif taraflı yelek

Merhabalar;
blog dünyasına yavaş yavaş alışmaya başladım. Aslında daha sık yazmak istiyorum çünkü paylaşmak istediğim o kadar çok şey var ki. Neyse hepsi zamanla inşallah.
Çok pratik kesilip dikilen bir yelek var bugün bloğumda :)


Gördüğünüz gibi kumaşımızı dikdörtgen şekilde kesip sadece kol oyuğunu ayarlıyoruz. Kol mesafesini iyi ayarlamak gerekiyor bunun için bir omuzdan diğer omuza kadar ölçüp kesmeliyiz. Yoksa yeleğin sırt kısmında kasma olur. Aynı şekilde birde astarlık bir kumaş kesip ikisini tersten dikiyoruz çok az bir açıklık bırakıp burdan yeleğimizi düzüne çevireceğiz. Çevirdikten sonrada bu açıklığı dikiyoruz. Kol evini ister biyeyle çevirin isterseniz de benim yaptığım gibi üzerinden dikin burası size kalıyor. Ve yeleğimiz giyilmeye hazıırrr...
Ben kumaş olarak sarı fitilli kadife ve astarlık sarı bir kumaş kullandım. O kadar güzel bir model ki her kumaşa uygulanabilir. Ha bide galiba söylemeyi unuttum ben bu yeleği güzel kızım Mira Dua'ya dikmiştim. İster düz tarafını ister desenli tarafını kullanabiliyoruz.

Mevsimlik, cıvıl cıvıl, bir yelek :) galiba baharı özledik.
HEPİNİZE SEVGİLER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder