12 Nisan 2015 Pazar

KUMAŞ LALELERİM

Pinterestte ve instagram da görüp çok beğendiğim kumaş lalelere kayıtsız kalamayıp ben de yaptım.
Siyah beyaz çizgili lale biraz marjinal olsa da ben çok sevdim :) Yapım aşamasını da yapmak isteyenler için tek tek fotoğrafladım.
 
İlk önce kumaşlarımı 15x15 cm kestim. Kumaş olarak istediğiniz çeşitte kumaş kullanabilirsiniz. Benim kullandıklarım çiçekliler poplin, düz pembe olan duck kumaş, çizgili ise esnek bir penye.
 
 
Bu parça kumaşları ters olarak sadece bir taraflarını dikiş makinasında diktim.
 
 
Sonra yarıya kadar düzüne çevirdim ve çift katlı 7.5 cmlik parçalar elde etmiş oldum.
 
 
Bu parçaların açık olan alt kısımlarını elimde büzdürerek diktim ve diktiğim yer içerde kalacak şekilde çevirdim.
 

İçine elyaf doldurarak ağız kısmını diktim.


 
En son inci dikerek lalemi tamamlamış oldum. Ben yapraklarını kullanmadığım bir yapma çiçekten aldım ama onlar da kumaştan yada keçeden rahatlıkla yapılabilir.
 
 

 
HERKESE SEVGİLER...

2 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar ! Kumaşların renk ve desenlerini çok iyi seçmişsin. Siyah-beyaz olan da aralarında çok hoş duruyor. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      Siyah beyaz çizgiliyi bende çok sevdim diğerlerinin arasında.
      Sevgiler.

      Sil