5 Nisan 2015 Pazar

HALI DESENİNDEN KLOŞ ETEK DİKİMİ :)

Merhabalar;
Başlıktan da anlaşıldığı gibi kloş eteğimi çocuk odasındaki halımın oyma daire deseninden biçtim. Çok pratik ve tam ölçü oldu. Kumaşım dalgıç kumaş olduğu için eteğine bir işlem yapmama gerekte kalmadı. Sadece beline enli lastik takarken dikiş makinamı kullandım o kadar.
 
 
 
 
Bel oyuntusunu da tatlı tabağını kullanarak kestim.
 
 
 
 
Kalan kumaşla da kızlarım Mira Dua'ya ve Eliz'e de birer tane kloş etek diktim. Biz anne-kız takım giymeyi çok seviyoruz :)
 
Hafta sonu katıdığımız davette herkes çok beğendi kıyafetlerimizi.
 
 
 
Herkese SEVGİLER...
 
 
 
 
 
 
 
 

4 yorum:

  1. Vallahi insan "yapacağım" dedi mi, engel tanımıyor. Halıdan, tabaktan, her şeyden faydalanmışsın, canı gönülden tebrik ediyorum seni, kocaman bir AFERİN !!
    Kızlarla takım olmanız ne hoş bir görüntü , bayıldım !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumlarınız her zaman beni çok motive ediyor. Çok teşekkür ederim size. Beğenmenize sevindim.

      Sil
  2. Hahahahhaaaa yaraticilik diye ben buna derim iste. Dikiste sinir tanimiyoruz:)))
    Harikasiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) Çok teşekkür ederim geniş bakış açısı diyelim. :) Gerçekten sınırları zorluyoruz bazen.

      Sil