7 Şubat 2015 Cumartesi

PEÇETE TRANSFERİ, DEKUPAJ

Merhabalar; bloğumu yeni açmış olsam da burada paylaştığım çoğu şeyi önceden yapmıştım. Ama burada da yayınlayarak bir arşiv oluşsun istiyorum.
Desenini sevmediğim tepsime peçete transferi yapmıştım. Peçete transferinde dikkat edilmesi gereken bir kaç husus var.
1.si transferi yapacağımız zeminin açık renkte olması bu peçetenin desenlerinin net olarak çıkması için gerekli.
2.si 3 katlı olan peçetemizin sadece en üstteki deseni kısmını kullanmamız.
3.sü ise transfer tutkalını sürerken peçeteye zarar vermemek.
Önce tepsimi akrilik boyayla beyaza boyadım. Peçetemi tepsinin iç ölçüsünü alarak yuvarlak şekilde kestim ve katlarından ayırarak sadece desenli katını kullanmak üzere bi kenara ayırdım. Tepsinin iç kısmına tutkaldan sürdüm bu peçetenin kaymamasını sağlamak için yapılıyor. Ardından peçeteyi dikkatli bi şekilde tepsime yerleştirdim ve tekrar üzerine tutkaldan sürerek kabarcık kalmayacak şekilde nazikçe fırçayla tutkalı yedirdim.
Bir gün kurumasını bekledim ve sonra sprey vernikle vernikledim. Vernikte kuruduktan sonra tepsim kullanılmaya hazırdı.
SEVGİLER...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder