18 Ocak 2015 Pazar

MİNİK SEPET


Merhabalar;

Güzel bir geri dönüşüm harika bir diy (kendin yap) projemi paylaşacağım bugün. Geri dönüşümleri gerçekten çok seviyorum ve zevkle yapıyorum. Gazete kağıdı ve kutudan sepet yaptım.
 
Aslında daha büyük bir sepet yapmak istiyordum fakat cesaret edememiştim
şimdi ise boy boy yapmak istiyorum. gelelim yapım aşamasına.
Yapmak istediğiniz sepetin boyutu kadar teneke veya karton kutu
bulmamız gerekiyor. Sonrada gazetelerimizi ince şeritler halinde en az dört
kat olmak şartıyla katlıyoruz. Bu işlem biraz zahmetli oluyor ve uzun
sürüyor.
İlk önce kutunun köşelerinden başlayarak şeritleri kutunun altında
sabitleyerek boylam şeklinde çevreliyoruz, ben sabitlemeyi sıcak silikonla yaptım.
Üstten de mandallarla tutturuyoruz ki sepeti örerken kaymasın.
Fotoğraftaki gibi diğer şeritleri bir alttan bir üstten geçirerek kutunun ağız
kısmına kadar örüyoruz.
Son olarak sepeti istediğimiz renge boyayıp kumaşla içine astar
dikiyoruz, ben boya olarak su bazlı bir boya kullandım. Bu sepetlerle ilgili
bir çok planım var. İnşallah ilerleyen günler de :)
Şimdilik hoşçakalın.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder